Thomas Costenoble
CARREFOUR HAALT BRUSSELS BEER CHALLENGE GELAUWERDE BIEREN IN HUIS
LOGO Carrefour
De Carrefour Belgium group heeft besloten om de bieren die op de Brussels Beer Challenge in de prijzen gevallen zijn in de kijker te zetten. Dit jaar worden er niet minder dan 18 gelauwerde Belgische bieren opgenomen in hun assortiment.

Opvallend is ook de aanwezigheid van de beste Belgische bieren van de laatste twee edities: de fenomenale ‘Liefmans Goudenband’ in 2014 en de zeer gereputeerde ‘Saison Biologique van Brasserie Dupont’ die vorige jaar in november tijdens de laatste editie verkozen werd. De gelauwerde bieren op de Brussels Beer Challenge vormen hoogwaardig kwalitatieve referenties en zijn volledig representatief in de Belgische stijlen die overal erkend worden. De jury van de Brussels Beer Challenge bestaat elk jaar uit de grootste internationale bierexperten. Een van hen is Maxime Lebrun, Category Manager en aankoopverantwoordelijke voor de bieren in de Carrefour group. “Het behalen van een medaille op de Brussels Beer Challenge getuigt van een kwaliteitsgarantie en is een geloofwaardig referentiepunt voor de consument,” vertrouwt Maxime Lebrun ons toe. “Onze rol als verdeler is om onze klanten deze informatie te verschaffen zodat zij in volle vertrouwen hun aankopen kunnen doen en om hen zeer kwalitatieve producten te laten ontdekken.”

Carrefour