Bier Grand Cru
Deze keer ben ik BOB
Als founding father stond ‘Belgische Brouwers’ 26 jaar geleden mee aan de wieg van BOB vanuit haar engagement dat alcohol drinken en rijden niet samen gaan. Deze winter roept zij samen met trouwe partners Assuralia, de drie Gewesten, de federale en lokale politie en VIAS, iedereen op om zelf dit engagement aan te gaan via de slogan ‘Deze keer ben ik BOB’. De boodschap is duidelijk: BOB zijn is een bewuste keuze. Het is BOB die ervoor zorgt dat hij/zij, zijn/haar partner, kinderen, familie, vrienden, collega's of klanten veilig thuiskomen. Ben jij deze keer BOB?

 De federatie ‘Belgische Brouwers’ zet ook dit jaar, haar schouders onder de nieuwe BOB wintercampagne. 

Krishan Maudgal, directeur ‘Belgische Brouwers’: “Onze Belgische bieren zijn er om van te genieten en om met mate te degusteren. Onze boodschap is duidelijk: alcohol en verkeer gaan niet samen, dus wie het stuur neemt, drinkt niet. 

Als mede oprichter heeft ‘Belgische Brouwers’ in 1995 samen met VIAS het BOB concept ontwikkeld met de insteek om van de sensibilisering rond drinken en rijden een positief verhaal te maken. Tijdens de eindejaarsfeesten mag er gerust een lekker biertje worden gedronken maar engageer je om BOB te zijn en jezelf en anderen veilig thuis te brengen. BOB kan ook steeds vaker mee klinken met een alcoholvrij bier.” 

In deze moeilijke periode waarin we allemaal steeds meer zin hebben om te feesten, roept Belgische Brouwers iedereen die het stuur neemt in deze eindejaarsperiode op om zijn/haar engagement te nemen en BOB te zijn. ‘Deze keer ben ik BOB’