JUPILER BELIEVE

Jupiler lanceert supporterslied voor Rode Duivels met Dimitri Vegas & Like Mike.

Jupiler uit tijdens het komende WK voetbal haar geloof in de overwinning van de Rode Duivels met een opvallend supporterslied van het wereldberoemde DJ-duo Dimitri Vegas & Like Mike. Het lied wordt vanaf vrijdag 23 september uitgebracht op alle streamingplatforms. Deze stunt kadert in een groots opgezette ā€˜BELIEVEā€™ supporterscampagne die de fans van de Rode Duivels tijdens de voetbalwedstrijden wil verenigen met een onstuitbaar geloof in onze nationale ploeg. Als trouwste supporter van de Rode Duivels stelde Jupiler de campagne en het supporterslied vandaag voor aan het enthousiaste elftal, de bondscoach Martinez en de pers.

Na het rode Jupiler-bier tijdens het EK in 2021 en de naamsverandering van Jupiler naar Belgium voor het WK in 2018, pakt het officiĆ«le bier van de Rode Duivels in 2022 verrassend uit met het supporterslied van Dimitri Vegas en Like Mike. De titel ā€˜BELIEVEā€™ is meteen ook de slogan van de nationale campagne van Jupiler.

Voetbal is emotie. En dat nemen we mee in ons supporterslied waarin we zingende supporters in Belgische voetbalstadions sampelden. Dit maakt het lied heel herkenbaar en meeslepend. Dat bleek al toen we een sneakpeak van het nummer speelden op TomorrowlandMet ā€˜BELIEVEā€™ staan we allemaal achter ons nationale elftal en geloven we in hun overwinningā€, aldus Dimitri Vegas & Like Mike.

Iedereen Rode Duivel


ā€‹
Met de supporterscampagne wil Jupiler alle Belgen als 12e man of vrouw achter het nationaal elftal scharen. Naast het supporterslied wordt daarom ook een overwinningsgebaar gelanceerd waarvoor Jupiler zich liet inspireren door de kracht van de bekende Jupiler-stier in het logo.

ā€œHet handgebaar met opgestoken pink en wijsvinger staat, net als de horens van onze iconische Jupiler stier, symbool voor kracht en overwinning. ā€‹ Samen met het ā€˜BELIEVEā€™ supporterslied kunnen alle Belgen zo hun geloof in de Rode Duivels tonenā€, aldus Josse Peremans, marketing director bij Jupiler.

Jupiler plant, als merk bij uitstek dat supporters verenigt, in de aanloop naar en tijdens het WK nog tal van initiatieven om samen thuis, in ons favoriete cafĆ© of op publieke vertoningen voor de Rode Duivels te supporteren. Zo wordt de Gare Maritime in Brussel, net als heel wat bars, omgetoverd in een ware voetbaltempel. Daarnaast worden de BELIEVE-t-shirts en verpakkingen van Jupiler met afbeeldingen van de Rode Duivels echte collectors-items. Er zullen zoā€™n 150 miljoen ā€˜BELIEVEā€™ flesjes en blikken Jupiler en Jupiler 0.0 op de markt gebracht worden voor de fans. Deze zijn reeds beschikbaar in de supermarkt.

Manu Leroy, marketing & communication director bij de Koninklijke Belgische Voetbalbond, deelt het enthousiasme over ā€˜BELIEVEā€™: ā€œDe KBVB juicht deze campagne toe. Jupiler is al meer dan 30 jaar onze trouwe partner en slaagt er met ā€˜BELIEVEā€™ opnieuw in om samen als een blok achter onze Rode Duivels te staan en samen hun overwinningen te vierenā€.

Het supporterslied ā€˜BELIEVEā€™ van Dimitri Vegas & Like Mike x Sound of Legend is vanaf 23 september te beluisteren op alle streamingplatforms

Deel dit artikel:

Zelfde categorie

Recente artikelen

Misschien vind je dit leuk

Advertentie
Dutch Beer Challenge 2024
Schrijf uw bieren in!