Bier Grand Cru
Nieuwe bier BV’s
Cristal schuift eigen brouwerij medewerkers naar voren in nieuwe campagne
De virologen en biostatistici domineren al geruime tijd de media en zijn de nieuwe bv's. Iedereen kent Erika, Pierre, Mark, Steven en Geert. Of dat een goede zaak is laten we wijselijk in het midden. Maar er waait een nieuwe wind. Alken Maes schuift immers eigen brouwerij medewerkers naar voren in een nieuwe Cristal campagne. Ellen Mertens en Tom Poncelet zijn de vedetten.

Ellen Mertens en Tom Poncelet zijn namen die bij u wellicht geen belletje doen rinkelen want Bekende Vlamingen zijn ze niet. Toch bestaat de kans dat u hen binnenkort op uw scherm ziet verschijnen. Brouwster Ellen Mertens en verpakkingsexpert Tom Poncelet, gaan met de aandacht lopen in de nieuwe advertentiecampagne van Cristal. Want volgens het bedrijf kan niemand de liefde en passie voor deze Limburgse pilspionier beter uitdragen dan de eigen medewerkers.

Sebastiaan De Meester, woordvoerder: “Wat we brengen is inderdaad geen klassieke bieradvertentie. We willen de kracht van ons gepassioneerd teamwork doorheen de hele brouwerij laten zien. Daarom kiezen we in onze campagne voor verrassende gezichten zoals onze brouwer Ellen en verpakkingsspecialist Tom. We kiezen bewust voor profielen die minder voor de hand liggen omdat de kracht van onze Cristal hem net bevindt in de volledige keten van mensen achter onze pils. Op onze verpakkingen schuiven we daarom bijvoorbeeld ook onze magazijnier Jimmy Goossens en cafébaas Ronny Goyvaerts, beter bekend als Flosh, uit Heist-op-den-Berg naar voren. Wij vertrekken vanuit hun passie voor onze pils en daardoor komen we tot een vernieuwende campagne met onverwachte gezichten.”